Göteborg !




Kommentarer
Postat av: ditt största fan

Du grabben jag har lyssnat på dina låtar flera gånger och nu måste jag säga några grejer till dig. Jag kan förstå att din dröm är att kunna rappa&sjunga och allt sånt där, men brukar du lyssna på dina egna låtar på hur du låter? Du kanske tar det här elakt, men ta det som ett råd istället, LÄGG NER! Du har gjort ditt, hoppa av och lämna plats för nya som KAN sjunga/rappa. Ibland hör man inte ens vad du säger i texterna, man tror du sjunger på ett annat jävla språk förutom engelska.. Jag vet att fleeeera tycker såhär. Det är okej att ha drömmar men satsa på annat istället, du har visat vad du går för och tydligen gillade inte så många det. Du är förfan liten fortfarande träna och kom tillbaka om 5 år (om du blivit bättre) då kanske du blir mer omtyckt.

PUSS

2010-12-09 @ 23:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0